Tuesday 11 March 2014

PRK KAJANG: DUA CALON IBARAT LANGIT & BUMI?

-UMUM TAHU WAN AZIZAH (PKR) "TERPAKSA" MENJADI CALON PRK KAJANG MENGGANTI SUAMINYA ANWAR IBRAHIM TIDAK LAYAK BERTANDING KERANA DIDAPATI BERSALAH MELIWAT PEMBANTU PRIBADINYA! KEKEKE!!!-


Tabik springlah kepada calon PKR pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kerana begitu "berani" (ataupun beliau sebenarnya tiada pilihan lain untuk) mengganti suaminya sendiri yang telah didapati bersalah oleh mahkamah kerana kesalahan meliwat!

Bagaimana agaknya Kak Wan berkempen untuk meraih simpati rakyat di Kajang nanti ye? Apa agaknya isu utama yang akan beliau gunapakai nanti ye?

"Suami saya (Nuar) di didapati salah oleh mahkamah hanya kerana untuk menghalang beliau menjadi calon PRK Kajang .. beliau adalah "Anugerah Tuhan" dan tidak mungkin beliau membuat perbuatan terkutuk itu." 

Mungkin beginilah skrip yang akan digunapakai Kak Wan nanti sewaktu berkempen sambil di iringi oleh titisan airmatanya dengan harapan meleburkan hati masyarakat Kajang untuk mengundi Pakatan Rakyat.

Perlu di ingatkan, wanita yang (akan) menangis tersebut adalah wanita yang sama yang gagal menunjukkan jam omega untuk membukti suaminya tidak terlibat dalam skandal video China Doll beberapa tahun lalu.

Bagaimana Kak Wan nak mempertahankan rakyat Kajang walhal suami sendiri pun beliau tak hingin nak bela? Adoi Kak Wan, kalau Kak Wan ikhlas, tunjukkanlah bukti tersebut!

Lain pulanya dengan karekter calon Barisan Nasional (BN) iaitu Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun yang tiada kontrovesi malah beliau diketahui umum mempunyai intergriti yang tinggi.

Beliau telah rela melepaskan segala jawatan dalam MCA apabila skandal video sex mantan Presiden MCA tersebar beberapa tahun yang lalu.

PRK Kajang yang diadakan bagi mengisi kekosongan kerusi DUN Kajang berikutan peletakan jawatan secara mengejut wakil rakyat PKR Lee Chin Cheh pada 27 Januari lalu akan melihat pertandingan satu lawan satu antara Wan Azizah dan Chew Mei Fun.

Tepuk dada, tanya selera kerana hanya pengundi-pengundi Kajang saja yang akan dapat menentukan siapa yang akan mewakili mereka, seorang wanita berintegriti atau seorang wanita yang hanya pandai menangis.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List