Friday 28 February 2014

AWAS, WANG PALSU RM100 DI SARAWAK

-ORANG RAMAI KHUSUSNYA PENIAGA DIMINTA BERHATI-HATI & MEMERIKSA SEMUA NOTE RM100 DALAM SEGALA URUSAN NIAGA SEHARIAN MEREKA UNTUK MENGELAK DARI DITIPU!-  


Polis telah merampas sejumlah wang palsu RM100 dari dua orang suspek lelaki tempatan dalam satu operasi yang dijalankan awal pagi ini.

Penangkapan dibuat dalam operasi "Ops Lejang" yang lebih kurang jam 1 pagi tadi di Pasar Simpang Gedong, Serian, Sarawak oleh sepasukan polis yang membuat membuat rondaan cegah jenayah.

Setelah memeriksa kedua orang suspek yang berusia 30 dan 46 tahun tersebut, polis menemui 14 keping note RM100 yang dipercayai wang palsu.

Sebuah kereta Proton Saga berwarna putih juga turut di rampas dan kedua suspek kini ditahan untuk siasatan dan dijangka akan dibawa ke mahkamah dalam masa yang terdekat untuk mendapat perintah tahanan reman.

UnReportedNews™® difaham bahawa suspek mempunyai rekod jenayah lampau termasuk disyaki terlibat dalam satu rompakan yang melibatkan sebuah kenderaan yang dimiliki oleh seorang kenamaan di Sarawak Baru-baru ini.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List