Friday 26 July 2013

IDENTITI ORANG DI UPAH CHE LONG JADI WAKIL JIKA MENANG DIKENALPASTI?

-PRK KUALA BESUT SUDAH DIMENANGI BN DENGAN BERGAYA TAPI NAMUN MUNGKIN RAMAI YANG MASIH TERTANYA-TANYA SIAPAKAH INDIVIDU YANG MAHU DI "UPAH" CALON PAS TERSEBUT MENJADI WAKILNYA SEKIRANYA BELIAU MENANG! JOM KITA BONGKAR BERSAMA! KEKEKE!!!-

Isu akan "mengupah" seorang wakil berbangkit apabila calon PAS Che Long atau Azlan Yusof yang telah kalah dalam PRK Kuala Besut baru-baru ni secara spontan menjawab pertanyaan media dalam satu temuramah.

Kenyataan beliau yang "meminta izin untuk berniaga" dan akan mengupah seorang wakil sekiranya beliau terlalu sibuk dengan perniagaannya nanti adalah sesuatu yang amat luarbiasa bagi mana-mana calon yang akan bertanding dalam mana-mana pilihanraya.

Jika dikaji secara mendalam, "kesilapan" beliau pada sesi temuramah tersebutlah yang benar-benar menyebabkann beliau kalah dalam PRK berkenaan.

Alhamdullillah, BN telah menang bergaya dengan majoriti yang lebih besar dalam PRU ke 13 yang lepas dan PAS ditolak sekali lagi oleh penduduk Kuala Besut.

Hanya sekadar buat renungan, sekiranya tertakdirnya Azlan menang hari tu, ye ler YB sibuk berniaga, siapakah agak-agaknya akan diupah beliau ye?

Mungkin kah individu di bawah ni? Penat-penat beliau jadi Pengarah PRK PAS Kuala Besut kan? Maklumlah, kalau tak dapat jadi MP, jadi "wakil" kepada ADUN pun jadi ler ...


Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List