Sunday 14 April 2013

GEMPAR! LT. KOLONEL MENGAKUI LEBIH BIJAK DARI TAIB!

-PELBAGAI AKSI DIPERTONJOLKAN MALAM ITU & RAMAI JUGA BADUT-BADUT YANG LAHIR DENGAN "GAYA" YANG TERSENDIRI! KEKEKE!!!-

Sungguh menggemparkan, Lt. Kolonel Abang Hamdan Abang Hadari yang membayangkan dia lebih pandai Ketua Menteri Sarawak Pehin Sri Abdul Taib Mahmud dan semua tindakan Taib dalam mentadbir urusan negeri ini adalah salah sementara dia dapat membuatnya dengn lebih sempurna lagi! 

Ye le, asyik Taib je salah, dia je betul!

Dia bagaikan seorang badut sarkis di atas pentas mencemuh Ketua Menteri Sarawak, Pehin Sri Abdul Taib Mahmud dan kerajaan Malaysia sedangkan rata-rata penonton tahu dia kini sedang menikmati pencen dari kerajaan Malaysia.

Seperti mana dalam ceramah Jelajah Harapan Rakyat anjuran PKR Sarawak bertempat di Lorong 8G, Bandar Baru Samariang pada Khamis malam Jumaat yang menjadikan malam itu sebagai pentas menabur fitnah dengan mensasarkan kepada Ketua Menteri Sarawak dan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Abang Hamdan mengatakan amalan pentadbiran politik yang diamalkan Taib Mahmud di Sarawak tidak membantu rakyat mencapai kemajuan khususnya orang Melayu tapi dia sudah lupa bahawa kejayaan yang dinikmatinya hari ini dengan berbekalkan ‘pencen’ yang besar itu sebagai penjawat awam masih lagi menyalahkan kerajaan.

Dakwaan bahawa kadar tarif elektrik di Sarawak sangat tinggi berbanding di Semenanjung juga sangat tidak berasas dengan meskipun adanya Empangan Bakun dan Empangan Batang Ai.

Inilah pemikiran cetek pemimpin Pakatan Pembangkang yang cuba mengejar ‘glamour’ dengan mengambil jalan mudah memfitnah kerajaan tanpa sebarang fakta sahih. Sememangnya itulah tabiat dan amalan mereka. 

Buat Abang Hamden, awak yakin dengan apa yang awak cakap tu? Awak sedarkah dengan apa yang yang awak sebut tu? Ko ingat ko pandai dari dari Taib ke?

Buat Abang Hamden juga wannabe MP, jangan maree, nanti kena jual, ni baru sikit ni, Selamat berkenalan & Selamat datang ke dunia politik! (sumber)

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Bro, Rujuk balik:
    http://keadilanxsarawak.blogspot.com/2013/02/pkr-dumping-ground-for-unwanted.html

    Pok, nya tok business kurang menjadi...

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List