Monday 12 November 2012

PENGAKUAN MELAYU DIMURTADKAN OLEH PADERI MELAYU?

-SERAMAI 30,000 ORANG MELAYU DAH DIMURTADKAN? BENGONG KAH APA? INIKAH YANG DI MAHUKAN SI NUROOL TU?-

Isu KEBEBASAN BERAGAMA yang diucapkan oleh Nurul Izzah Anwar Ibrahim yang disokong kuat oleh Khalid Samad dan sebahagian besar para penyokong PAS yang buta mata hati serta benak otak, masih lagi hangat diperkatakan.
 
Dan pada ketika, para penyokong Pakatan Rakyat yang sedang berusaha bertungkus lumus untuk membenarkan atau menyokong kenyataan Nurul Izzah dengan hujah-hujah mereka sendiri yang mereka fikir logik untuk diterima.

Sehinggakan ada yang tidak segan silu menyatakan, Melayu tidak ada dalam al Quran.
  
Jadi, Melayu tidak semestinya Islam dan Islam bukannya Melayu... tanpa mereka mengambil kira perundangan dan perlembagaan negara yang telah MEWAJIBKAN MELAYU sebagai ORANG ISLAM.
 
Kalau ada Melayu yang enggan beragama Islam, mereka perlu menggugurkan segala macam keistimewaan Melayu mereka.

Perkara mudah dan senang faham, tetapi dibuat secara berbelit-belit!

Amat menakjubkan apabila para pemimpin PAS, terutama yang MENYEMBAH DAN MEMASANG COLOK di kepala lutut Anwar Ibrahim serta Lim Guan Eng yang beranggapan, kenyataan yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah adalah perkara biasa dan remeh-temeh serta tidak perlu dipandang berat.

Mereka seolah-olah cuba mengembalikan semula kontroversi DUMC yang menyaksikan para pecacai Pakatan Rakyat yang mengaku beragama Islam, bersungguh-sungguh menyokong gereja dan gerakan pemurtadan tersebut sehinggakan ada sesetengahnya yang sudah pun beragama lain selain Islam biarpun pada kad pengenalan masih lagi mengekalkan agama Islam sebagai status mereka.

Nak tengok video tersebut? klik sini


Sumber: The Flying Kick

-UnReportedNews™®
 

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List