Tuesday 12 August 2014

NUAR BRAHIM KE TERENGGANU, NAK PUJUK HADI AWANG KER?


Pada ketika ini, Anwar sedang berada di Rusila, Marang, masih berusaha untuk bertemu dengan Hadi Awang, Presiden PAS. Jangkaannya, Hadi Awang menyambutnya di muka pintu, ternyata meleset sama sekali. Sebaliknya dia yang terpaksa menunggu Hadi Awang pulang dari masjid berdekatan, sekaligus memberikan isyarat kepada Anwar Ibrahim yang turut disertai oleh ADUN Bandar, Azan Ismail bahawa kedatangannya tidak begitu dialu-alukan oleh Presiden PAS itu.

Turut menemani Anwar adalah Saifuddin Nasution, orang yang paling kuat MENCELAKAKAN Hadi Awang selepas Hadi Awang menyatakan sokongan tidak berbelah bahagi kepada Khalid Ibrahim.

Sebelum itu, Anwar Ibrahim yang mengharapkan Hadi Awang akan datang berjumpanya di Prince Court Hotel, ternyata hampa apabila Hadi Awang langsung tidak datang, malah Anwar sebaliknya diarahkan ke Marang. Hadi Awang dikatakan tidak berpuas hati dengan Anwar Ibrahim yang pandai mengarah itu ini dan kemudian membelakangi PAS dalam segala hal, termasuklah KAJANG MOVE. (baca selanjutnya di sini

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List