Monday 11 August 2014

DAP SARAWAK SOKONG TAN SRI KHALID?


Penyelaras Pusat Khidmat DAP DUN Tupong Abdul Aziz Isa yang juga merupakan pembantu Pengerusi DAP Sarawak Chong Chieng Jen  dalam status akaun Facebook beliau menyatakan, 

"Masa Tan Sri Khalid Ibrahim 'gantung tak bertali', ramai yang menyatakan sokongan kepada beliau dan ada juga yang menentang, sekarang, bila TSKI dibuang parti, semua hentam TSKI. Inilah politik lama orang Melayu, opportunist! Habis madu sepah dibuang. Tak kisah nak kritik TSKI, tapi jangan sampai menjahanamkan peribadi beliau. Saya cuma melihat sekarang. Yang penting, Gelombang UBAH di Petra Jaya tetap diteruskan."

Aku rasa komen beliau, "Inilah politik lama orang Melayu, opportunist! Habis madu sepah dibuang" di tujukan khas buat orang Melayu dalam PKR yang tak henti-henti menghentam Tan Sri Khalid selama ini.

Buat kali pertama aku amat bersetuju dengan status Ajis Tanggang ni ..

Apakah ini bermakna DAP Sarawak secara tidak langsung menyokong Tan Sri Khalid dan tidak reda "kezaliman" yang di lakukan oleh Nuar Brahim dan kuncu-kuncunya dalam usaha menjatuhkan MB Selangor itu.

Atau pun Ajis Tanggang hanya ingin mengambil kesempatan di atas kemuncak kemelut PKR Selangor dengan menonjolkan diri dengan mengeluarkan kenyataan tersebut..Kekeke!!!

PS: Psssst Jis, semasa Tunku Abdul Aziz Tuanku Ibrahim keluar dari DAP dulu, ramai jugak kengkawan ko dari DAP yang menghentam dia so pleaselah jangan nak menyalahkan bangsa Melayu saja, kaum-kaum lain pun lebih kurang sama, cuma ko saja yang sengaja bodoh nak menyalahkan bangsa sendir! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List