Tuesday 11 March 2014

TERKINI #MH370: PASUKAN PENYIASAT CHINA SIASAT JURUTERBANG PESAWAT TERSEBUT?

-APAKAH TUJUAN SEORANG JURUTERBANG YANG MEMILIKI REKOD 18,000 JAM PENERBANGAN MENCIPTA ALAT SIMULASI DI RUMAH? APAKAH DIA TIDAK BERPUASHATI LAGI MENAIK & MENDARATKAN KAPALTERBANG ATAU DIA SEDANG BERLATIH MENURUNKAN KAPALTERBANG DI KAWASAN LUAR LANDASAN SEBENAR?: SUMBER-


Sumber dalaman pasukan penyiasat China dalam kes kehilangan misteri MH370 memberitahu Mynewshub, pasukan itu kini sedang menumpukan sebahagian besar usaha penyiasatan mereka terhadap juruterbang pesawat berkenaan, Kapten Zaharie Ahmad Shah.

Fokus itu berikutan tindakan juruterbang berkenaan membina alat simulasi penerbangan sendiri di rumahnya.

“Apakah tujuan seorang kapten kapal yang sudah berpuluh tahun berkhidmat dan memiliki 18,000 jam lebih masa penerbangan mencipta alat simulasi sendiri di rumahnya?

“Apakah dia tidak puas lagi menaik dan menurunkan kapal terbang atau dia sedang berlatih untuk mendaratkan kapal di kawasan luar landasan sebenar,” kata sumber itu dalam perbualan melalui telefon.

baca seterusnya klik sini

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List