Sunday 9 March 2014

TERKINI: EMPAT INDIVIDU MENAIKI PESAWAT MH370 DISIASAT

-EMPAT INDIVIDU YANG DISIASAT TERMASUK DUA PENYAMAR YANG DIKESAN MENGGUNAKAN DUA PASSPORT YANG DILAPORKAN HILANG DI THAILAND-

Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein telah mengesahkan pihak berkuasa sedang menyiasat mengenai empat individu dalam pesawat MH370 yang hilang tersebut.

Hisyamuddin berkata demikian dalam satu sidang akhbar pagi tadi mengenai kehilangan pesawat MAS MH 370 Kuala Lumpur-Beijing di KLIA.

Ianya berikutan terdapat laporan dua individu yang dipercayai menggunakan pasport milik warga Itali dan Austria yang dicuri di Thailand yang menaiki pesawat itu.

Pihak kerajaan juga akan bekerjasama dengan semua pihak keselamatan dalam negara dan polis antarabangsa (Interpol) serta Biro Siasatan persekutuan (FBI) Amerika Syarikat bagi menyiasat dengan lebih lanjut.

Sementara itu, dalam satu sidang media terkini sebentar tadi, pihak MAS juga mengesahkan laporan terdapat lima orang penumpang lain yang sepatutnya menaiki pesawat tersebut namun telah membatalkan perjalanan mereka disaat-saat akhir.

"Bagasi mereka (lima penumpang tersebut) telah dikeluarkan dari pesawat berkenaan dan siasatan menerusi CCTV di KLIA sedang dijalankan."

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List