Monday 11 June 2012

BERI NAJIB PELUANG!


-DALAM TEMPOH TIGA TAHUN YANG SINGKAT INI, DIA TELAH MELAKUKAN BEGITU BANYAK TRANSFORMASI, JADI DATO' SERI NAJIB LAYAK DIBERI PELUANG DENGAN MEMBERI MANDAT YANG KUKUH DALAM KERAJAAN-




Pengerusi Kelab Penyokong Barisan Nasional (BNBBC) Sarawak Abdullah Haji Saidol menggesa semua lapisan rakyat, terutamanya dari negeri Sarawak untuk memberi Perdana Menteri Dato 'Seri Najib Tun Razak mandat penuh untuk terus menerajui pentadbiran negara ini.

"Sejak mengambil alih jawatan Perdana Menteri tiga tahun lalu, Dato 'Seri Najib Tun Razak telah memperkenalkan dan melaksanakan semua jenis pelan transformasi sama ada berkaitan dengan pentadbiran kerajaan atau kebimbangan ekonomi."

Abdullah, yang juga ketua setiausaha politik kepada Ketua Menteri Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud telah dihubungi untuk temubual secara eksklusif dengan UnReportedNews™®  untuk mengulas mengenai topik, "Beri Najib Peluang" pagi tadi.

"Dia (Najib) begitu mesra rakyat dan telah menunjukkan keperihatinan yang serius mengenai perkara-perkara yang berkaitan dengan belia, didorong oleh moto" Rakyat di DiDahulukan dan Pencapaian DiUtamakan", beliau dan kerajaan BN memegang pada perinsip kata-kata mereka."

Sambil menjelaskan bahawa Najib tidak pernah menjanjikan sesuatu yang tidak munasabah semata-mata untuk mendapatkan populariti, Abdullah berkata bahawa dia tidak dapat mencari sebarang keraguan atau kekurangan kepada kemampuan Najib untuk meneruskan dengan Pelan Transformasi untuk membawa negara ini ke tahap yang lebih baik.

"Dalam tempoh tiga tahun yang singkat ini, dia telah melakukan begitu banyak, jadi Datuk Seri Najib Tun Razak perlu diberi peluang dengan memberi mandat yang kukuh dalam kerajaan," kata Abdullah, yang juga Ahli DUN Semop pada akhir temubual itu.


Pada topik yang sama, Ahli DUN Nangka Dr Annuar Rapaee memberitahu UnReportedNews™® bahawa Najib seharusnya di beri peluang dengan mandat sepenuhnya untuk menerajui kerajaan kerana dalam masa tiga tahun yang singkat ini, beliau telah berjaya mentransformasikan pelbagai perkara, bayangkan apa yang beliau mampu lakukan sekiranya jikalau beliau di beri mandat sepenuhnya.

"Tidak ada pemimpin demokratik dunia yang berani membuat janji spesifik seperti PM Najib dan mempunyai strategi untuk menunaikan semua janji tersebut mengikut jadual," kata Annuar yang juga ahli BNBBC Sarawak.

"Pemimpin dunia lain hanya sekadar berani membuat ikrar melalui menisfesto parti untuk membawa kesejahteraan kepada rakyat tanpa mempunyai strategi spesifik untuk melaksanakan ikrar itu."

"Lebih hebat lagi, Najib menunaikan lebih daripada apa yang dia janjikan. Najib merupakan seorang pemimpin moden yang mempunyai langkah yang pasti dan seorang transformasi serta strategist yang unggul untuk Negara," tambah Annuar.

-UnReportedNews™®













No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List