Thursday 23 May 2013

POLIS BERKAS 18 TERLIBAT DALAM PERHIMPUNAN HARAM!

-NEGARA KITA ADA UNDANG-UNDANG! PERKARA SEBEGINILAH YANG HARUS KITA BENDUNG DARI  MENULAR KE SARAWAK!-
Waa..kena tangkap kah? Chomeng o..Ah Guan o..chomeng oo!
Wa dulu kelija itu kuli lombong bijih timah banyak mussle a..sekalang itu lombong sudah banyak mussle maa..wa sekalang sudah jadi towkey .. wa mahu jadi boss sini..lu mahu tengok wa punya tatoo kah? ..nanti a..wa bukak seluar a.. 


Tahniah PDRM !! Pihak Polis mula bertindak menahan mereka yang terlibat di dalam satu perhimpunan haram di Balai polis Jinjang sebentar tadi. 

Mereka di katakan mula bertindak mencabar polis dengan menggunakan perkataan kesat dan melancarkan provokasi bebaur sentimen seperti "Melayu bangsat Dan Melayu bodoh". 

Dinasihatkan agar semua bertenang dan menjaga keharmonian negara kita.

Menurut laman Twitter milik Presiden Solidariti Mahasiswa Malaysia Safwan Anang, 18 orang telah ditahan di depan Pusat Tahanan Jinjang ketika perhimpunan untuk memberi sokongan kepada Adam Adli:

Antara yang ditahan ialah empat wanita berbangsa Cina, tiga lelaki Melayu dan selebihnya lelaki berbangsa Cina.

Semua yang ditahan akan dibawa ke Balai Polis Jinjang. Setelah rakam percakapan, kesemua OKT akan diberi jamin.

Ketika berita ini ditulis, pihak polis masih lagi belum memberi pengesahan tentang jumlah tangkapan. (sumber

-UnReportedNews™®

3 comments:

  1. Satu tindakan yang sepatutnya sudah dilakukan sejak awal-awal lagi. Tetapi masih belum terlambat, dan di ucapkan tahniah pada PDRM. Semuga keamanan dan keharmonian terjaga dan terjamin di Malasia bumi yang bertuah ini.

    Selagi kita mengunakan undang-undang yang betul Isnyaallah Allah akan bersama kita. Jangan takut dan gusar. Rakyat Malaysia akan bersama-Mu PDRM. Tindakan tegas di perlukan, jangan api yang kecil ini tanpa di cegah akan menjadi besar dan tidak terkawal lagi.

    Saya dan rakan-rakan saya sentiasa mendoakanMU yang telah banyak berjasa dari dulu sampai sekarang. Kehidupan yang mewah, yang aman dan kesenangn yang di nikmati adalah hasil penat jerih dan pengorbananMu PDRM dan pasukan keselamatan yang lain.

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. tahniah PDRM jangan ada kompromi dengan mereka yang terlibat dalam perhimpunan ... kami rakyat malaysia gembita dengan penangkapan tersebut

    ReplyDelete
  3. Syabas PDRM kerana menjalankan tugas yang baik demi keamanan negara... kepada pembangkang, jangan jadi bodoh... biar polis jalankan siasatan mereka hingga habis...

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List