Thursday 20 September 2012

HIMPUNAN SEJUTA UMAT!!!

-JANGAN HINA NABI KAMI..SYAHID ITU JANJI ALLAH..JANJI ALLAH ITU PASTI & ABADI..ALLAHUAKBAR!-
Seluruh masyarakat Islam di Malaysia akan membuat demonstrasi aman terhadap pembikinan filem “Innocence of Islam” secara serentak pada esok hari (21hb September 2012).

Semua Muslimin dan Muslimat sekitar Bandaraya Kuching di jemput untuk menghadiri "Demonstrasi dan Protes Aman '' kita akan di adakan di perkarangan/berdekatan Masjid bahagian Kuching, berdekatan dengan Brooke Dockyard dan "padang pasir' pada esok hari esok sebelum solat Jumaat jam 12 tengahari.

Ketepikan perbezaan ideologi politik, pertahankan maruah Nabi Muhammad SAW, bersatulah  kita sebagai UMAT ISLAM demi untuk Baginda Rasullallah!

Berjihad bukan saja bermaksud mengangkat senjata melawan musuh Islam namun di dalam dunia masakini berfisibillillah dengan mengutuk, menentang dan tunjk perasaan juga terhadap mereka yang mempermainkan junjungan kita Nabi Muhammad SAW juga adalah satu jihad!

Tunjukkan kepada dunia yang umat Islam bersatu mengutuk sebarang perbuatan yang memperkotak-katikkan kekasih Allah Nabi Muhammad SAW dan sebagai amaran keras agar ianya tidak akan berulang lagi!

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List