Wednesday 19 March 2014

#PRKBALINGIAN: SIAPA YANG NAK MEMURTADKAN ORANG ISLAM DI BALINGIAN NI?

Ingat tak kenyataan, “Hak kebebasan memilih agama sepatutnya tidak terhad kepada non-muslim tetapi juga kepada orang melayu yang beragama Islam”?

Siapa yang mengeluarkan kenyataan tu yer? Yang pastinya bukan calon BN PRK Balingian Yussibnosh Balo yang berkata demikian tetapi si Nurul Izzah anak Ketua Umum Pembangkang Nuar Brahim.

Kumpulan pembangkang yang sama ini jugalah yang menamakan calon mereka sendiri, Haji Jalil Bujang dan kumpulan pembangkang ini juga yang kini cuba memainkan sentimen murtad sebagai salah satu dari isu mereka semasa kempen PRK Balingian. (Klik sini)


Kenyataan Nurul semasa ketika menjadi ahli panel forum “Islamic State: Which Version; Who’s Responsibility?” anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang pada tahun lepas mampu menyemarakkan api kemarahan dan ketidakpuasan hati seluruh umat Islam.

Nurul adalah anak kepada Nuar Brahim dan Kak Jijah, yakni Presiden PKR iaitu parti yng dianggotai oleh Jalil yang bertanding atas tiket PKR dalam PRK Balingian.

Lazimnya, sesorang calon sesebuah parti akan mengikut apa saja telunjuk "boss"nya. Jika bossnya mengarah beliau mempratikkan murtad atau LGBT sekali pun, tidak mustahil juga Jalil terpaksa berbuat demikian kan? 

Orang Balingian nak ke wakil rakyat yang sedemikian? Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) dan anaknya YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,
    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES
    KAMI FORWARD INI SURAT SEBAB RAMAI ORANG KENA TIPU DI KEPONG...

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List