Saturday 17 November 2012

PAS AKUI HARAKAH MERAPU?

-SEMAKIN JAUH TERSASAR DARI MATLAMAT ASAL PENUBUHANNYA, DEMIKIAN AKUI SENDIRI DEWAN MUKTAMAR PAS..AMBOI AMBOI AMBOI, BARU SEDAR SELAMA NI HARAKAH MENABUR FITNAH? KEKEKE!!-

Kitab muktabar PAS telah dipertikai akan kesahihannya. Kitab muktabar yang selama ini menjadi rujukan para khawarij dipersoalkan kesuciannya.


Selama ini Harakah atau nama manjanya Haprakdaily menjadi santapan minda para pejuang Isle PAS. Kali ini semasa muktamar baru puak PAS selama ini mereka makan sampah.. Minda dan hati mereka dipenuhi dengan segala macam kekotoran hasil penghadaman bersumberkan Haprakdaily.

Pisau pernah dedahkan Harakah menjadi suara rasmi DAP dan PKR, berita Lim Guan Eng dan Anwar dilambung dan dikipas hingga hangit.Khabarnya Editorial Haprak Daily ini dibayar dan dijulap oleh Anwarinas dan juga DAP.
"KOTA BHARU 15 Nov. - Muktamar Dewan Pemuda Pas Pusat hari ini meluluskan usul mendesak Pas Pusat menstrukturkan semula sidang editorial lidah rasmi parti itu, Harakah bagi ia dapat menterjemahkan aspirasi parti.

Dewan Pemuda Pas juga mendesak supaya sebuah jawatankuasa khas ditubuhkan untuk menapis dan mengawal kandungan serta pemberitaan Harakah supaya selari dengan dasar parti itu.

Usul yang dibawa oleh Ketua Pemuda Pas Wilayah Persekutuan, Kamaruzzaman Mohamad itu diluluskan dengan majoriti besar oleh para perwakilan pada Muktamar Dewan Pemuda Pas Pusat Ke-53 di Dewan Jubli Perak Majlis Perbandaran Kota Bharu-Bandar Raya Islam (MPKB-BRI) di sini.

Kamaruzzaman berkata, usul itu dibawa selepas pihaknya menyedari bahawa mutu pemberitaan dalam Harakah semakin merosot dan kurang kredibiliti.

"Kita juga menyedari bahawa Harakah semakin jauh dari matlamat asal penubuhannya," katanya.

"
Video kedua mendedahkan sumber berita PAS diakui editorialnya adalah fasik.Agenda Anwar turut didedahkan apabila Harakah membawa Islamis Demokrat.

Sumber: Pisau.Net

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List