Saturday 23 February 2013

NIK AZIZ KINI MALU BESAR!

-SEBAB UTAMA POK NIK MELABELKAN GOLONGAN YANG MENERIMA BR1M ITU SEBAGAI "HAIWAN" ADALAH KERANA DIA TERAMAT MALU DENGAN KERAJAAN BN YANG MENJAGA KEBAJIKAN RAKYAT! TAU TAK PA! KEKEKE!!!-

Ya! Itulah kesimpulan yang dibuat setelah berbincang dengan beberapa orang rakan SH malam tadi berkaitan dengan kenyataan Si Nik Aziz sebelum ini.

Menurut nukilan rakan blogger Semut Hitam, hakikatnya, dia memang dah malu dengan tindakan Kerajaan yang jelas menjaga Kebajikan rakyat secara terang - terangan. Dia sendiri pun tak mampu nak buat macam tu.

Kemaluan dia ditambah pulak apabila Rejim - Rejim Pakatan lain dok ikut jejak langkah yang dibuat oleh Kerajaan Barisan Nasional dengan memberi bantuan kepada rakyat.

Di Pulau Pinang dan di Selangor pun dok bagi bantuan yang sama macam apa yang dibuat oleh Kerajaan Pusat. Hanya Rejim PAS Kelantan je yang tak buat.

Tu sebab la Si Nik Aziz ni jadi geram dan mula memaki hamun orang yang pergi menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia sebelum ini dengan panggilan 'Haiwan'.

Kot kalau orang yang ambik duit bantuan BR1M tu semuanya 'Haiwan', habis yang dok mentekedarah duit dari Rejim DAPigs Pulau Pinang dan Rejim Pakatan Selangor tu apa?

Bukan ke cara yang diorang buat pun sama jugak dengan apa yang dibuat oleh pihak Kerajaan Pusat? Ke cara diorang tu dianggap sebagai satu cara Islam pulak?

Tak lupa jugak bahawa Si Nik Aziz ni bertambah malu apabila ada dikalangan ahli - ahli PAS sendiri turut terjebak mengambil duit BR1M secara terang - terangan.

Dulu, dia dah keluarkan fatwa bahawa sesiapa yang ambik duit BR1M ni serupa macam ambik duit Haram. Kononnya, BR1M tu duit rasuah.

Tapi, fatwa yang dia keluarkan tu semua orang tak ikut. Semua orang tak peduli dah apa yang Si Nik Aziz tu cakap. Dulu boleh la dia buat mereka tunduk.

Sekarang dah tak boleh dah. Sengat dia dah hilang. Ramai jugak ahli - ahli PAS termasuk bekas - bekas ADUN dan Yang DiPertua Kawasan berebut - rebut ambik duit tu.

Jadi, tu pasal la Si Nik Aziz ni malu sebab suara dia dah tak laku. Apa yang dia cakap orang dah tak jadikan sebagai kata - kata azimat. 

Orang hanya anggap percakapan dia tu umpama nyanyukan seorang ahli Politik yang dah terlanjut usianya. Cuma dia je yang tak sedar diri lagi.

Nasihat SH buat Pok Nik, bawak - bawak la berenti dari nak berpolitik ni. Duduk je kat rumah, main dengan cuc. Ada jugak faedahnya dari dok buat kerja yang bukan - bukan ni. Lagi banyak dia bercakap, lagi banyak kesilapan yang dia buat. Yang malunya dia jugak!!!

Artikel berlaitan:

FATWA TERBARU POK NIK


-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List