Tuesday 19 February 2013

HUSAM MUSA AKHIRNYA "MENYEMBAH" TAIB MAHMUD!!!

-TANPA SEGAN SILU (BIASA LAH ORANG PAS NI!) HUSAM MUSA MENGEPIL FAIL DIKETIAKNYA UNTUK BERJUMPA KETUA MENTERI SARAWAK PEHIN SERI HAJI ABDUL TAIB MAHMUD, INDIVIDU YANG SELALU DIHINA & DIFITNAH OLEH PAS TERUTAMANYA PADA PRN KE 10 DULU .. PERTEMUAN DIADAKAN DI PEJABAT TAIB DI WISMA BAPA MALAYSIA, PETRA JAYA YANG BEGITU INDAH SEMALAM SEHINGGAKAN KAKI HUSAM PUN TERSIMPUL MALU (LIHAT GAMBAR) KEKEKE!!!-


Mengikut nukilan rakan blogger Wira Kenyalang™, pertemuan Husam Musa, Exco Kerajaan Negeri Kelantan dengan Ketua Menteri Sarawak, Pehin Sri Abdul Taib Mahmud di Kuching telah menggemparkan penyokong PAS dan Pakatan Pembangkang.

Lebih mendukacitakan apabila penyokong Pakatan Pembangkang di Sarawak membantah pertemuan Husam Musa dengan Pehin Sri Abdul Taib Mahmud dan membuat pelbagai spekulasi. 

Paling menggembirakan rakyat Sarawak, ada di kalangan penyokong Pakatan Pembangkang menyatakan pertemuan itu adalah untuk meminta maaf setelah sebelum ini Pehin Sri Abdul Taib Mahmud diasak bertubi-tubi dengan tanggapan negatif semasa PRN Sarawak Ke-10.

Bagaimanapun, di pihak BN dan penyokongnya mengaggap pertemuan Husam Musa itu adalah sebagai pertemuan dua kerajaan negeri yang membabitkan Kerajaan Kelantan dan Sarawak. 

Pastinya ini membincangkan mengenai kerjasama mahupun persefahaman antara kedua-dua negeri biarpun diperintah dua parti yang berlainan.

Paling mengejutkan Husam Musa yang juga Exco Negeri Kelantan itu ialah layanan dan persetujuan Pehin Sri Abdul Taib Mahmud berjumpa biarpun sebelum ini pelbagai kecaman buruk yang dilemparkan PAS dan Pakatan Pembangkang kepada Pehin Sri Abdul Taib Mahmud.

Bagi Pehin Sri pula yang pada PRN Sarawak Ke-10 yang lepas kerap menerima kecaman dan tohmahan sedikitpun tidak menghiraukannya. Itu adalah dosa pemimpin Pakatan Pembangkang dan PAS kepada Allah s.w.t yang ternyata akan membuktikan kebenarannya suatu hari nanti.

Dan, ketika ini Allah s.w.t telah menunjukkan kebenarannya bahawa Pehin Sri Abdul Taib Mahmud berada di pihak yang benar.

PS: Anak aku Syazlan cakap Husam Musa (dalam gambar) takut sampai nak terkencing dalam seluar sebab jumpa Taib! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®


No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List